ΜΑΥΡΟΣΚΟΥΦΗΣ

ΜΑΥΡΟΣΚΟΥΦΗΣ
XX ΤΘΜ - XXIV ΤΘΤ - ΧΧVI EMA

Κυριακή 7 Ιουλίου 2019

Κυκλοφορία βιβλίου ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΗΛΘΑΝ ΟΙ ΒΑΡΒΑΡΟΙ

ο όνομα μου είναι Ανδρέας Γεωργιάδης.Σίγουρα δεν λέει τίποτα σε κανέναν, εκτός από την μάνα μου την Αθηνά, τον πατέρα μου τον Νεόφυτο, την αδελφή μου Πόπη, την γυναίκα μου Χρυστάλλα, τα παιδιά μου Φύτο και Άντρη, την γιαγιά μου την Πηνελόπη, αλλά και τον θείο μου τον Μιλτιάδη.
Είμαι ένας απλός άνθρωπος, ένας απλός Έλληνας Κύπριος της διασποράς, που ενσυνείδητα μετανάστευσα από τον τόπο μου στην Αυστραλία, γιατί σχεδόν παραφρόνησα με όσα γνώρισα και έζησα στο νησί μου, πριν και πολύ περισσότερο μετά τον Πόλεμο του 1974…
Η περίοδος του πολέμου, αν και ήταν σαν εμπειρία τραυματική για την μετέπειτα ζωή μου, δεν με πίκρανε τόσο, όσο η περίοδος πριν και μετά από αυτόν…
Κάθομαι τώρα αναπαυτικά στην πολυθρόνα μου εδώ στο σπίτι μου, στην μακρινή Μελβούρνη και φέρνω στο μυαλό μου όλα όσα βίωσα εκείνο το τραγικό καλοκαίρι του ’74 στο αγαπημένο νησί μου, το νησί της Αφροδίτης.
Και πάντα με πιάνει αυτό το μούδιασμα στο κεφάλι…
Η Χρυστάλλα επιμένει να πάμε στον γιατρό, αλλά εγώ ξέρω ότι δεν είναι τίποτα άλλο παρά η αντίδραση του οργανισμού να μην θυμηθεί, να μην ξαναφέρει στην μνήμη μου όλα όσα είδα να συμβαίνουν γύρω μου, όλα όσα μπορούσα να αντιληφθώ, αλλά δεν μπορούσα να αποτρέψω..."





Έτσι ξεκινάει το ΝΕΟ βιβλίο μου, με τίτλο ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΗΛΘΑΝ ΟΙ ΒΑΡΒΑΡΟΙ, που ξεκίνησε να κυκλοφορεί από χθες, σε μητροπολιτική Ελλάδα και Κύπρο από τις Εκδόσεις ΠΕΛΑΣΓΟΣ.
Βασισμένο στην 33ετή έρευνά μου πάνω στην Κυπριακή Προδοσία που κατέληξε σε Τραγωδία το καλοκαίρι του 1974, το ιστορικό αυτό μυθιστόρημα προσπαθεί με την εξιστόρηση μιάς απλής ιστορίας, να συμπεριλάβει όλα όσα έγιναν τότε πάνω στο άτυχο κορμί του από αρχαιοτάτων χρόνων ελληνικού νησιού της Αφροδίτης!
Χωρίς εμπάθειες και κομματικές ή παραταξιακές αγκυλώσεις τα γεγονότα εξιστορούνται ως ακριβώς συνέβησαν και οι ευθύνες, οι παραλείψεις και τα ηρωϊκά γεγονότα αποδίδονται σε όποιον πρέπει, χωρίς να λειτουργήσει η "ιστορική ασυλία" που συνήθως εφαρμοζόταν για τις ιερές αγελάδες της πολιτικής, διπλωματικής, θρησκευτικής και στρατιωτικής μας ζωής!


Δεν γνωρίζω πόσοι θα ενδιαφερθούν να το προμηθευτούν αυτό το βιβλίο για να το διαβάσουν, αλλά αυτό που γνωρίζω είναι ότι αφού το διαβάσουν δεν θα βλέπουν τα πολιτικά και στρατιωτικά πράγματα στο νησί και την Ελλάδα ...όπως πριν!

Γιατί όπως λέει και ο φίλος μου ο δημοσιογράφος ο Δημήτρης Σούγλης ..."Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙΕΙ" !!!


ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΛΕΞ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου