ΜΑΥΡΟΣΚΟΥΦΗΣ

ΜΑΥΡΟΣΚΟΥΦΗΣ
XX ΤΘΜ - XXIV ΤΘΤ - ΧΧVI EMA

Δευτέρα 13 Ιουνίου 2011

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΜΟΥ "ΚΥΠΡΟΣ 1974 - Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ" ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ BLUE SKY

Πρόσφατα με την έναρξη της έκδοσης και διακίνησης του Βιβλίου-Έρευνάς μου "ΚΥΠΡΟΣ 1974 - Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ" από τις Εκδ. ΠΕΛΑΣΓΟΣ, κλήθηκα από τις Εκδ. ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ οι οποίες επίσης το διαθέτουν στο αναγνωστικό κοινό μέσω των Βιβλιοπωλείων τους, να το παρουσιάσω στην εκπομπή "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ" που παρουσιάζουν στον Τηλεοπτικό Σταθμό BLUE SKY.

Στον λίγο τηλεοπτικό χρόνο που είχα στην διάθεσή μου, έδωσα το περίγραμμα της πολύχρονης εργασίας μου και κατάφερα με τα λεγόμενα μου (που αναφέρονται και στο Βιβλίο μου), να δημιουργήσω αρκετούς εχθρούς ανάμεσα και στους πρώην φίλους μου!

ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ!

Και αυτό διότι και στον Ελλαδικό χώρο αλλά και στην Κύπρο έχουμε μάθει να λατρεύουμε "ΙΕΡΕΣ ΑΓΕΛΑΔΕΣ" της Πολιτικής και Στρατιωτικής Ιστορίας μας και οτιδήποτε τις θίγει, να μας βρίσκει απέναντι!

Όμως η ΑΛΗΘΕΙΑ και η αναζήτησή της ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΠΟ ΙΕΡΕΣ ΑΓΕΛΑΔΕΣ!

Η Ιστορική Αλήθεια (την οποία προσπάθησα με όλες μου τις δυνάμεις να ανακαλύψω και ακολούθως να αποκαλύψω), αποδίδει τα "του Καίσαρος τω Καίσαρι" καταλογίζοντας τις ευθύνες ή την τιμή και την δόξα εκεί όπου υπάρχουν, χωρίς συμπάθειες και ιδεοληψίες!

Αυτή είναι η δουλειά κάθε Ιστορικού Ερευνητή που δεν καθοδηγείται από Κόμματα, πολιτικές πεποιθήσεις και ιδιοτελείς ή μη σκοπιμότητες....

Δείτε το απόσπασμα της εκπομπής, όπου παρουσιάζω το Βιβλίο μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου