ΜΑΥΡΟΣΚΟΥΦΗΣ

ΜΑΥΡΟΣΚΟΥΦΗΣ
XX ΤΘΜ - XXIV ΤΘΤ - ΧΧVI EMA

Δευτέρα 26 Ιουνίου 2017

Αποκαλύψεις των ίδιων των Τούρκων για το '74...



ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ "ΑΔΕΛΦΙΑ" ΣΑΣ...
ΣΕ ΣΑΣ ΤΟΥ UNITE#CYPRUS#NOW ΜΙΛΑΩ....

ΜΩΡΟΠΙΣΤΟΙ,ΤΟΥΡΚΟΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΙ

"... Μπήκαμε στο χωρίο. Ο Υπαξιωματικός Ακσού χώρισε τους άντρες του και ζήτησε και από τους ντόπιους συνοδούς μας, (Μουτζαχίτ Μαχητές) να πάνε μαζί, ένας με κάθε ομάδα και να ξετρυπώσουν τους άντρες του χωριού που μάλλον θα κρύβονταν. Κάποια στιγμή ακούω ένα πυροβολισμό και βρισιές. 
​Πάω κοντά και βλέπω έναν στρατιώτη μου να έχει πιαστεί στα χέρια με έναν Μαχητή (σ.σ: παραστρατιωτικό της ΤΜΤ). Μπροστά του το πτώμα μιάς ψηλής γυναίκας. 

Όμορφη γυναίκα και από τα καλά ρούχα της φαινόταν όχι γυναίκα χωριού. Σαν τις γυναίκες μας στην Ιστανμπουλ, (ελλ. Κωνσταντινούπολη), τις καλοντυμένες. Είχε πυροβοληθεί στην κοιλιά. Είχε την κιλότα της σκισμένη όπως και την φούστα της. Τα μάτια της ανοιχτά. Ρωτώ τι συνέβη.
- Ανθυπολοχαγέ εγώ την είδα πρώτος. Και ο Μεφσουτ θέλησε να μου την πάρει. Μάλιστα δεν έδωσε σημασία στον αντρα της που έτρεξε και χάθηκε προς την χαράδρα. Δεν τον κυνηγησε προκειμένου να γαμ.... την γυναίκα του. Νευρίασα. Και την ώρα που πήγε να την γαμ... την σκότωσα!
- Ανθυπολοχαγέ εφέντημ' αυτή η γυναίκα επί 20 χρόνια μας αγνοούσε. Ούτε καλημέρα δεν μας έλεγε επειδή ήμασταν Τούρκοι. Και αποφάσισα να την κάνω να το μετανιώσει. Να δει πως γαμ... οι Τούρκοι που τους αγνοούσε. Και ήλθε το "μεχμετζίκ" (σ.σ. ο φαντάρος) εδώ και μου την σκότωσε. Πριν την γαμ....! Τώρα πεθαμένη δεν θα έχει πιά γούστο.
ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΘΥΜΗΘΗΚΑ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΣΤΑ ΙΨΑΛΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΗΣ "ΤΡΑΚΙΑ" (σ.σ. Ελλ.Θράκης). ΓΙΑ ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΝΑ ΜΠΑΙΝΑΝ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ ΓΙΟΥΝΑΝΗΔΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ. ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΒΙΑΣΟΥΝ. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΗΝ ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ...
Εξαφνα μου ανατώθηκε το στομάχι.
Αλλά είπα μέσα μου. Εδώ ήλθαμε να κάνουμε μια δουλειά. Και θα την κάνουμε. Αλλωστε ο Πόλεμος είναι έτσι.
Έφτυσα στο χώμα την πικρίλα που είχα στο στόμα μου και τους είπα και στους δύο: "Σιχτιρ φυγετε από μπροστά μου. Θάψτε την μην πιάσουμε αρρωστιες και χαθείτε από τα μάτια μου..."
(Συνέντευξη του Λοχαγού ε.α. - Ανθλγού το 1974 στην Κύπρο - Χουσείν Καρσιογλου στο παρανομο Κουρδικό Περιοδικό της Κωνσταντινούπολης RASTI - Φεβ. 1979)
ΞΕΡΩ ΤΙ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ... ΑΥΤΑ ΕΓΙΝΑΝ ΠΡΙΝ ΧΡΟΝΙΑ!!!
ΤΩΡΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΛΛΑΞΕ!!!
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ, ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ... (sic)
ΛΟΙΠΟΝ:

- Το ίδιο έλεγαν πριν το 1897 οι ΝΕΝΕΚΟΙ Θεσσαλοί για τους Τούρκους, όταν κάποιος τους θύμιζε τι έκαναν οι Τούρκοι στους Έλληνες το 1821
- Το ίδιο έλεγαν πριν το 1922 οι ΝΕΝΕΚΟΙ Σμυρνιοί για τους Τούρκους, όταν κάποιος τους θύμιζε τι έκαναν οι Τούρκοι στους Έλληνες το1897
- Το ίδιο έλεγαν πριν το 1955 οι ΝΕΝΕΚΟΙ Κωνσταντινοπολίτες και Ίμβριοι/Τενέδιοι, όταν κάποιος τους θύμιζε τι έκαναν οι Τούρκοι στους Έλληνες το 1922
- Το ίδιο έλεγαν πριν το 1974 οι ΝΕΝΕΚΟΙ Κύπριοι, όταν κάποιος τους θύμιζε τι έκαναν οι Τούρκοι στους Έλληνες το 1955
- ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΛΟΒΟΤΟΜΗΜΕΝΟΙ, ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΑΝ ΕΜΕΝΑ ΣΑΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟ 1974...
ΞΥΠΝΑΤΕ ΡΕ...
Ο ΤΟΥΡΚΟΣ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ. ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΛΥΚΟ. ΤΟ ΜΑΛΛΙ (ΕΜΦΑΝΙΣΗ) ΤΟ ΑΛΛΑΖΕΙ, ΤΙΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΠΟΤΕ'... ΠΟΤΕ'...
Ο ΙΔΙΟΣ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΛΛΑΧΤΟΣ ΥΠΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΒΑ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ...

(στην φωτογραφία-ντοκουμέντο Τούρκοι στρατιώτες σερνουν με την βία Ελληνίδες στις σκηνές να τις βιάσουν. Σμύρνη Αύγουστος 1922)

Κ.ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ο επιλεγόμενος "Μαυροσκούφης"
(αρθρογράφος της εφημ. Η ΜΑΧΗ - Κύπρου)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου